PL EN
smaczny symbiotyk czekoladowy
Bifico Bifico Junior Bifico Active

Najczęstsze pytania

  1. Co to jest Bifico?
    Bifico to nowoczesny preparat synbiotyczny dla dzieci i dorosłych. Unikalne połączenie najlepszej czekolady i opatentowanych bakterii probiotycznych powoduje, że jest to najsmaczniejszy synbiotyk na rynku.
    Żywe kultury bakterii (probiotyki) zawarte w Bifico wspierają zdrowie układu pokarmowego i odpornościowego człowieka.
  2. Kiedy stosować Bifico?
    Nasze produkty można zażywać jako uzupełnienie diety regularnie każdego dnia. Żywe kultury bakterii zawarte w Bifico wzmacniają układ pokarmowy i odpornościowy.
    Szczególnie zalecamy stosować Bifico w trakcie i po kuracji antybiotykowej – w celu odbudowy flory jelitowej organizmu – a także przy pojawiających się dolegliwościach brzusznych, wzdęciach, biegunkach.
  3. Dlaczego stosować właśnie Bifico?
    Bifico zawiera opatentowany szczep bakterii GanedenBC30, który skutecznie ogranicza rozwój bakterii patogennych, a do tego wspiera rozmnażanie innych bakterii probiotycznych występujących w układzie trawiennym człowieka.
    GanedenBC30 ma formę przetrwalników, jest odporny na temperaturę i działanie kwasów żołądkowych. Zapewnia ponad 10 krotnie wyższą przeżywalność w drodze do jelit niż powszechnie dostępne bakterie w jogurtach probiotycznych.
    Bifico
    zawiera inulinę, dzięki której bakterie probiotyczne mają właściwe warunki rozwoju i utrzymują wysoką aktywność.
  4. Co to są żywe kultury bakterii?
    Żywe kultury bakterii, inaczej probiotyki to przyjazne i zdrowe bakterie jelitowe. Potrzebujemy ich do wspomagania procesów życiowych w organizmie i utrzymania zdrowego trawienia. Ewentualny niedobór żywych kultur bakterii np. z powodu zażywania pewnych leków, niezdrowej żywności lub stylu życia, powoduje zaburzenia w funkcjonowaniu układu trawiennego i układu odpornościowego.
  5. Czym jest flora jelitowa i jakie ma znacznie ?
    Flora jelitowa, często określane jako bakterie jelitowe, jest złożonym ekosystem ponad 100 bilionów drobnoustrojów znajdujących się w układzie pokarmowym. To właśnie zdrowa flora jelitowa odgrywa znaczącą rolę w funkcjonowaniu układu odpornościowego, odpowiada za fermentację składników pokarmowych, stymuluje system odpornościowy w zwalczaniu drobnoustrojów chorobotwórczych, reguluje rozwój jelit, produkuje witaminy (biotyna i witamina K[5]) i hormony.
  6. Czy żywe kultury bakterii są bezpieczne?
    Tak, w rzeczywistości wszyscy powinni uzupełniać w organizmie żywe kultury bakterii, najlepiej poprzez dietę. W jaki sposób uzupełniać żywe kultury bakterii można dowiedzieć się zasięgając porady wykwalifikowanego lekarza lub dietetyka.
  7. Jak układ odpornościowy jest związany ze zdrowiem jelit ?
    System jelitowy jest nierozerwalnie związany z naszą odpornością, w praktyce odpowiada on za działanie układu odpornościowego w około 70%. Bakterie jelitowe występujące w systemie jelitowym chronią przed możliwymi patogenami, takimi jak bakterie i wirusy; tworzą złożony związek zdrowej mikroflory jelit .
  8. Jakie pokarmy wspierają zdrowie flory bakteryjnej?
    Do utrzymania prawidłowej flory bakteryjnej przyczyniają się świeże warzywa, dobre białka i zdrowe oleje.
    Czosnek, imbir, chili i olej kokosowy są świetne, aby osłabić działanie bakterii niepożądanych, a jednocześnie stymulują rozwój dobrych bakterii.
    Ponadto należy spożywać produkty z dużą zawartością błonnika, który występuje w warzywach, owocach, orzechach, nasionach, ziarnach.
  9. Jakie są produkty spożywcze, które nie są tak dobre dla zdrowia jelit ?
    Unikaj rafinowanych pokarmów, gdyż są pożywką dla najbardziej nieprzyjaznych drożdży występujących w jelitach.
    Generalna zasada jest, aby unikać wszystkiego, co jest w paczce lub pudełku (np. ciasta, ciasteczka, biały chleb).
    Podobnie należy ograniczać spożycie alkoholu. Regularne spożywanie zbyt dużej ilości alkoholu nie wspiera zdrowia układu trawiennego i ma inne negatywne skutki dla zdrowia.
  10. Czy tylko moja dieta ma wpływ na mój układ trawienny ?
    Trawienie nie zaczyna się i nie kończy na tym co się spożywa. Stworzenie sprawnego systemu trawiennego, który musi sobie radzić z tym co jemy jest kluczowym czynnikiem jeśli chcemy poprawić zdrowie układu pokarmowego. Codzienne ćwiczenia także znacząco pomogą w procesie trawienia . Prawidłowemu trawieniu sprzyja nie tylko siłownia, ale także spacery, ćwiczenia w domu, gimnastyka, pływanie, jazda na rowerze itp. Wykonując jakiekolwiek ćwiczenia zwiększasz poziom wytrzymałości. Trenując swoje ciało poprawiasz zdolność organizmu do trawienia żywności.


Strona używa cookies (ciasteczek). Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. [X]